امداد رسانی همه جانبه به حادثه دیدگان محروم جنوب بلوچستان ایران

75درصد راه هاي روستايي جنوب بلوچستان بازگشايي شد
به گزارش خبرنگاران روزنامه بلوچستان ؛ بعد از گذشت دو روز بیش از 75 درصد راه هاي روستايي خسارت ديده جنوب بلوچستان ناشي از توفان «فت» بازگشايي شد.
توفان فت (PHET ) که همراه با باران شديد و جاري شدن سيل در برخي مناطق جنوب استان بود، راههاي 50 روستا در شرق رودخانه باهوکلات را تخريب و خسارت وارد کرده که بحمدالله با تلاش شبانه روزي نیروهای پرتوان محلی چابهار و امدادگران و دیگر مسوولان پيش بيني مي شود بقيه راه هاي روستايي نيز تا سه شنبه امشب بازگشايي شود.
در این خصوی مدير کل مدير بحران استانداری سيستان و بلوچستان هم می گوید: برق 200 روستا در جنوب بلوچستان بر اثر وزش توفان «فت» قطع شده بود که امروز صبح برق تمامي آنها وصل شد.
شایانفر ادامه داد: محورهاي ارتباطي سه راهي پيشين به پيشين و چابهار- نگور - بريس که بر اثر همين حادثه قطع شده بود، شب گذشته بازگشايي شد.
بنا بر گزارش خبرنگار محلی روزنامه بلوچستان ، محور ساحلي چابهار - بريس به دليل تخريت در هفت نقطه همچنان مسدود است و تردد با راه عبوری کوچکی که باز شده از راه نگور به بريس امکان پذير است.
امدادرساني به حادثه ديدگان ناشي از اين توفان توسط امدادگران با استفاده از هلیکوپتر همچنان در بلوچستان ادامه دارد.
کارشناسان مديريت بحران سيستان و بلوچستان در حال برآورد خسارت هستند، اما به دليل مشکل بودن دسترسي به تمام مناطق جنوب بلوچستان، اين کار به سختي انجام مي شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر