يک کشتارگاه صنعتي دام در زاهدان پلمب شد

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اين اداره کل، "تورج همتي" افزود: اين مورد تخلف با توجه به بازديدها و پايش هاي به عمل آمده توسط کارشناسان محيط زيست از اين کشتارگاه دام انجام گرفت.
وي ادامه داد: اين کشتارگاه به علت رعايت نکردن مسائل زيست محيطي و بهداشتي و به استناد ماده 11 قانون حفاظت و بهسازي محيط زيست، ماده 15 قانون جلوگيري از آلودگي هوا، آيين نامه جلوگيري از آلودگي آب و ساير مصوبات قانوني ديگر، به دستور مقام قضايي پلمب شد.

چند روز گذشته گزارش عینی خبرنگار روزنامه بلوچستان از محل کشتارگاه صنعتی بزرگمهر زاهدان واقع در جاده زاهدان میرجاوه منتشر شد و اکنون شاهد خبری با تیتر بالا از سوی خبرگزاری رسمی دولت هستیم. 
البته در گزارش بالا اسمی از نام کشتارگاه برده نشده است اما همان کشتارگاهی است که ناجوانمردانه و برای سودجویی بیشتر دست به اعمالی می زد که بالاخره نتیجه آن را مشاهده کرد.
خوشحالیم از اینکه میبینیم حرکتی با این سرعت از سوی مسوولان استانی صورت گرفت و با متخلف برخورد قانونی انجام شد اما خوشحالتر خواهیم شد زمانی که ببینیم عدالت اجتماعی در تمامی زمینه ها نمود پیدا کرده و برخورد قاطع مسوولان با افراد متخلف از هر قشری که هستند سایه امنیت نا حقی را که دارند از آنان دور می کند.

اجر خیر خواهان مردم با خداوند همانطور که الله تعالی در قرآن می فرماید: 
«و اقیموا الصّلاة و آتوا الزکاة و ما تقدّموا لأنفسکم من خیر تجدوه عند اللّه انّ اللّه بما تعملون بصیر».(سوره بقره ـ آیه 110)
نماز را بر پا دارید و زکات بدهید و بدانید که هرچه از کار خیر برای خود پیش می فرستید، آن را نزد خدا خواهید یافت و به تحقیق خداوند به همه کارهای شما آگاه است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر